מעוגות ועד רטבים: שסטוביץ מודיעה על התייקרויות במותגי המזון
העלאות מחירים של 8%-11% במוצרי "מאסטר שף" ו"מרבה" נכנסות לתוקף בנובמבר, למרות ירידה בשערי המטבע ובמחירי חומרי הגלם בעולם
לאחר תקופה של יציבות יחסית במחירים, חברת שסטוביץ מודיעה על התייקרויות בחלק ממוצריה.
החברה עדכנה את הספקים על מחירון נובמבר הקרוב, שיכלול העלאות מחירים בטווח שבין 8% ל-11% במוצרי המותג "מאסטר שף".
בין הפריטים שיתייקרו: רטבים שונים כדוגמת צ’ילי, סויה וברביקיו, מיונז במגוון טעמים, ממרחי שום וכן מיני קרוטונים.
כך לדוגמה, מחירם הסיטונאי של הקרוטונים יעלה מ-12.2 ל-13.58 שקלים, רוטב סויה 700 גרם יתייקר מ-5.7 ל-6.32 שקלים, ומיונז 435 גרם יעלה מ-8.13 ל-9.18 שקלים.
גם העוגיות והעוגות של מותג "מרבה", המשווק על ידי שסטוביץ, יתייקרו.
ההתייקרות מתרחשת דווקא בתקופה שבה שערי המטבעות המרכזיים - הדולר והאירו - נמצאים בירידה, לצד ירידה במחירי חומרי הגלם בעולם, כך שלכאואה אין סיבה לעלייה הנוכחית.
הפעם הקודמת שהעלתה החברה מחירים הייתה בחודש פברואר, אז בוצעה העלאה ממוצעת של כ-10% על כרבע ממוצרי החברה. כחצי שנה העלתה החברה את מחירי מותגי המזון הבולטים שביבוא ובשיווק שלה, בהם פסטה ברילה, שוקולדים של ציקוטה וחטיפי פרי, בשיעור של 7%-9%.