השינוי החדש ב-ChatGPT שהולך לעצבן את המשתמשים
לפי דיווחים, החברה בוחנת שילוב פרסומות מותאמות אישית בשירות הדגל שלה, בעקבות לחץ של בכירים לשעבר ממטא
אילוסטרציה צילום: unsplash
דיווח חדש חושף כי OpenAI שוקלת לראשונה להכניס פרסומות לשירות ChatGPT. מדובר במהלך שנוי במחלוקת, שעשוי לשנות את חוויית המשתמש ולפגוע בפרטיות.
לפי המקורות, בכירים לשעבר ממטא, שגויסו לאחרונה ל-OpenAI, הם הדוחפים העיקריים למהלך. לטענתם, מרבית המשתמשים ממילא סבורים שכבר נחשפים לפרסומות דרך השירות, ולכן אין סיבה להימנע מהן בפועל.
הפרסומות צפויות להתבסס על היסטוריית השיחות ותחומי העניין של המשתמשים. מי שיבקש להימנע מהתאמה אישית יוכל לעשות זאת על ידי מחיקת ההיסטוריה, אך במחיר של תשובות פחות מדויקות.
בעבר הביע מנכ"ל החברה סם אלטמן התנגדות לרעיון, אך ההנהלה החדשה בוחנת כעת דרכים להפוך את ChatGPT לשירות רווחי יותר.