תל אביב 24°c
באר שבע 27°c
חיפה 22°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 24°c
אשדוד 24°c
י' חשון התשפ"ו | 01.11.2025
תל אביב 24°c
באר שבע 27°c
חיפה 22°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 24°c
אשדוד 24°c
X

השינוי החדש ב-ChatGPT שהולך לעצבן את המשתמשים

לפי דיווחים, החברה בוחנת שילוב פרסומות מותאמות אישית בשירות הדגל שלה, בעקבות לחץ של בכירים לשעבר ממטא

השינוי החדש ב-ChatGPT שהולך לעצבן את המשתמשים
אילוסטרציה צילום: unsplash

דיווח חדש חושף כי OpenAI שוקלת לראשונה להכניס פרסומות לשירות ChatGPT. מדובר במהלך שנוי במחלוקת, שעשוי לשנות את חוויית המשתמש ולפגוע בפרטיות.

לפי המקורות, בכירים לשעבר ממטא, שגויסו לאחרונה ל-OpenAI, הם הדוחפים העיקריים למהלך. לטענתם, מרבית המשתמשים ממילא סבורים שכבר נחשפים לפרסומות דרך השירות, ולכן אין סיבה להימנע מהן בפועל.

הפרסומות צפויות להתבסס על היסטוריית השיחות ותחומי העניין של המשתמשים. מי שיבקש להימנע מהתאמה אישית יוכל לעשות זאת על ידי מחיקת ההיסטוריה, אך במחיר של תשובות פחות מדויקות.

בעבר הביע מנכ"ל החברה סם אלטמן התנגדות לרעיון, אך ההנהלה החדשה בוחנת כעת דרכים להפוך את ChatGPT לשירות רווחי יותר.

ChatGPT OpenAI בינה מלאכותית - AI

 צבע אדום

art