המחיר נמוך... והשירות גבוה! רשת מוצרי החשמל הישראלית שלא מתפשרת עבורך
סקר הצרכנים המקיף ביותר "המבחן של המדינה" קבע כי גם בשנת 2025 רשת מחסני חשמל מעניקה את השירות הטוב ביותר בענף החשמל. שנה אחרי שנה ועשרות סקרים ברציפות הציבור הישראלי הצביע ובחר בעקביות ברשת מחסני חשמל גם כרשת הזולה בישראל וגם כנותנת השירות הטוב ביותר
אנחנו עם שאוהב קידמה וטכנולוגיה. ממקרר שמכין עבורנו את רשימת הקניות, מכונת כביסה חכמה שמחשבת עד כמה הבגד מלוכלך ועד שואבים שוטפים רובוטיים. אבל גם את הערכים של השירות הטוב בעולם אנחנו מאמצים – "הלקוח תמיד צודק": ישראלים לא מתפשרים ודורשים שירות שנותן להם מגוון פלטפורמות מהירות ונוחות לתקשר מול בית העסק, לקבל תשובות מקצועיות, מהר וביעילות.
בדיוק את אלו יש במחסני חשמל, הרשת הגדולה בישראל למוצרי חשמל וטכנולוגיה, וכבר עשור שהיא נבחרת במקום הראשון בשירות הטוב ביותר למול המתחרים.
המחיר האטרקטיבי כולל את השירות
סקר הצרכנים המקיף ביותר "המבחן של המדינה" קבע כי גם בשנת 2025 רשת מחסני חשמל מעניקה את השירות הטוב ביותר בענף החשמל. שנה אחרי שנה ועשרות סקרים ברציפות הציבור הישראלי הצביע ובחר בעקביות ברשת מחסני חשמל גם כרשת הזולה בישראל וגם כנותנת השירות הטוב ביותר. בכך, הג'ינג'ל המפורסם "המחיר נמוך מידי" מקבל תוקף לא רק כפרסומת אלא כהתחייבות גורפת ללקוחות, חדשים וותיקים, כי המוצר שרכשו ברשת הוצע להם במחיר הנמוך ביותר בישראל מבין כל המתחרים (מפרט מול מפרט, אחריות מול אחריות וכו').
הבטחות צריך לקיים
כל מנהל של רשת קמעונאות יודע כי התחייבות למחיר הנמוך ביותר, לא מבטיחה לקוחות חוזרים, את זה ניתן לייצר רק עם חווית שירות חיובית ורציפה. לדברי, ארז וסנר סמנכ"ל רשת מחסני חשמל, "במרבית המקרים לקוחות רוכשים אצלנו בפעם הראשונה בגלל המחיר האטרקטיבי אבל הם חוזרים לקנות בזכות השירות. החוויה הטובה מתחילה כבר בכניסה לחנות, ממשיכה דרך המפגש הקשוב עם יועצי המכירות, עד למעמד התשלום המהיר בקופה ובהמשך, ככל שיש צורך, ממשיך בסיוע טכני או בשירות תיקונים". בכל אחד מהשלבים השירות צריך להיות מהיר ומותאם ללקוח, בכל מדיום בו בחר לפנות לעזרה. היתרון של רשת מחסני חשמל בעובדה שהיא לא רק קמעונאית אלא גם יבואנית של עשרות קטגוריות מוצרי ליבה ומוצרי חשמל קטנים למטבח. ובכך יודעת לנהל מערך ערך מלא עבור הלקוח החל ממלאי, שירות הזמנות, אספקה וכלה במערך טכנאים, בשירות מהיר ויסודי.

הנתונים מדברים בעד עצמם
דבריו של וסנר מקבלים תוקף בסקר ארצי ומקיף שנערך לאחרונה על ידי "המבחן של המדינה" שבו נשאל מדגם מייצג באוכלוסייה "מהי לדעתך הרשת למוצרי חשמל בעלת השירות הטוב ביותר בישראל?" על פי תוצאות הסקר 53% מבין בעלי הדעה ענו שרשת מחסני חשמל מעניקה את השירות הטוב ביותר בישראל, כשבמקום השני ובפער ניכר מדורגות א.ל.מ עם 13.1% ושקם אלקטריק עם 10.6% מקרב בעלי הדעה.
מערך שירות וואטסאפ משודרג ומהיר
מחסני חשמל הקימה לאחרונה מערך שירות וואטסאפ נרחב, מתקדם וחדשני כדי לתת מענה לאלפי לקוחות מידי שבוע הקונים בכ- 70 חנויות הרשת, אתר האונליין ובמוקד הטלפוני 5018*. למעלה מ- 20 נציגים מרכיבים את מוקד שירות הלקוחות ומשיבים תוך דקות על כל פנייה, בין אם בנושאי מלאי ומוצרים, מיקום מעבדות, בירור הובלות, תקלות וכד'. והכל בזמינות של שעות מענה נרחבות ביותר - מ- 08:30 בבוקר ועד 18:00 בערב, וימי ו' עד 12:00.
סטנדרט שירות ללא פשרות
- הכשרות מקצועיות זה שם המשחק: עם סטנדרטים מוקפדים ושיטות עבודה שנבחנות ומתעדכנות כל הזמן, הרשת מכשירה כל יועץ מכירות – בסניף, בטלפון או באונליין, ומעבירה אותם גם מבחני הסמכה על כלל המוצרים. זה מאפשר לו לא רק להכיר את הפרטים הטכניים, אלא להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח ולהציע לו את הפתרון המדויק. בין אם מדובר בבחירת מזגן לפי גודל החדר, מקרר לפי מימדי הנישה, כיריים לפי סוג החיבור החשמלי, או לפטופ לפי צרכי הביצועים – ההמלצות תמיד יהיו ממוקדות ורלוונטיות.
- הזמן של הלקוח הכי חשוב - ברשת מעריכים את הזמן שהלקוח מקדיש עבורם ועושים את כל ההתאמות על מנת שלא יהיה מדובר בבזבוז זמן. אתר הרשת www.payngo.co.il כולל מידע מפורט, מעודכן, וויזואלי וכתוב על כל המוצרים ברשת אשר עוזרים לגולשים לקבל החלטה מושכלת, נציגי המכירות מסתובבים עם מסופונים שמאפשרים ללקוחות לבצע את הרכישה ישירות דרכם ולא להמתין לשירות בדלפק החנות. יש אפשרות תשלום גם דרך קיוסק דיגיטלי שמוצב בחנות או לשלם באתר ולבחור להגיע לחנות רק לאסוף את המוצר, בלי המתנה בתור.
- הלקוח בוחר איך לתקשר - מחסני חשמל מאפשרת ללקוחות לבחור את ערוץ השירות המועדף עליהם – מייל, וואטסאפ, טלפון, פייסבוק, אינסטגרם, או פגישה בסניף. כל פנייה נענית במקצועיות ובזמן המהיר ביותר.
- מכירים את הצרכן הישראלי באמת - ההתאמה נעשית לא רק במוצר אלא גם בתרבות השירות. לדוג' במחסני חשמל ישנה הנחייה גורפת שלקוחות לא יישארו בלי מוצר חיוני במהלך השבת כמו מקרר, מכונת כביסה או תנור. אם המוצר שהזמין עדיין לא הגיע, יוצע להם מוצר חלופי באופן מיידי עוד לפני כניסת השבת, כדי שלא יישארו בלי פתרון. ומה עם אילת שכולנו פוקדים לפחות פעם בשנה לקניות הכי שוות? לקונים המעוניינים לרכוש בהוזלה ללא מע"מ יש את אתר "מחסני חשמל אילת" המאפשר לרכוש בו בהנחות ולאסוף ללא תור באחד משישה סניפי אילת מחסני חשמל.
- שומרים על קשר גם אחרי המכירה - "השירות הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר שאנחנו מוכרים. בלי שירות מעולה – המוצר לא שלם." מסכם ארז וסנר. ימים ספורים לאחר אספקת המוצר הלקוח מקבל הודעת משוב קצרה. כל הערה נבחנת בתשומת הלב הראויה ובמידת הצורך ננקטים צעדי שיפור בזמן אמת ועד לשביעות רצון הלקוח. "היעד ברור: לספק ללקוח את החוויה המקצועית, האמינה והאישית ביותר בישראל".